Imorgon blir en tung dag mormor, en fruktansvärt tung…
I morron tvingas vi säga farväl av dig och ” på riktigt” på begravningen😭💔
den här sorgen och det tomrummet du efterlämnade kom att bli så mycket större och jobbigare än jag hade räknat med…😞 att jag skulle komma att känna en hudlös sorg, förstod jag, men detta har kommit att bli så mycket större. Det känns som att jag har ett stort urgröpt hål i hjärtat och själen. En plats där du alltid har befunnit dig på men inte längre är kvar
Jag tror aldrig jag har önskat någon tillbaka SÅ mycket som jag gjort med dig och det är en konstant och sorg att tänka tanken på att jag aldrig mer kommer att få träffa dig..
Du var den största och bästa person jag nånsin träffat och haft i mitt liv mormor! Genom mitt liv min största förebild, min självklara safe place och dessutom som min andra mamma…
Jag förstår inte hur det ska gå att hålla ihop det lilla vi har kvar av vår familj nu när du inte finns med längre, du som har varitt den sammanlänkande personen i och igenom hela och allas våra liv!
herregud vad jag saknar dig och jag önskar innerligt att det kommer komma en dag när jag kan tänka på dig utan att bara gråta. Det går inget vidare nu. Inte alls.
Jag älskar dig för alltid älskade bästa mormor!!!😭❤️
Mormor… jag saknar dig SÅ. Det gör fan så ont 😭dag efter dag…. Älskade finaste du. Det är ju mors dag idag och jag tog med mamma ut på en jättemysig fika men inombords så kändes det inte som att vår dag riktigt fylldes ut på det sätt som den brukat göra. Du är inte med oss längre och för mig hade det känts så självklart att du och jag och mamma träffades idag. Alla tre….
jag vet att du är med oss hela tiden, inom oss o så nära . men ändå så långt bort…. Du fattar som är mormor, hela tiden. i varenda andetag och varenda suck. Jag kommer aldrig sluta sakna dig och sörja dig. Men jag hoppas verkligen att den här smärtan kan lägga sig med tiden för just nu gör det bara ont ont ont. Jag kan inte tänka på det utan att jag börjar gråta och det är inte så jag vill känna när jag tänker på dig. 😭😭 jag VILL ju minnas allt de bra, allt de dåliga Allt de roliga Allt de allvarliga.
Men jag vill kunna tänka på de här sakerna, se tillbaka utan att bara gråta. Så som jag alltid har kunnat göra. Så som jag vet att du också brukade göra över saker och livet. Om jag inte kan tänka på saker eller dig utan att gråta så kommer bilderna av dig genomsyras av smärta hela vägen och det vill jag komma över och förbi… 😭💔
Jag älskar dig och jag saknar dig varenda minut.
Det är Mors Dag. Vi skulle firat dagen tillsammans Du, Vicky och jag... Vicky tog ut mig för att fira min Mors Dag. Det blev en känslosamt stund och en stämningsfull Minnesstund för Dig Underbar Älskade Mamma och Mormor. Du lever vidare i ljust minne i oss.
I Kärlek och Sorg - Min underbara älskade lilla mamma finns inte längre bland oss. Livet kommer aldrig mer att bli detsamma.
Tårarna rinner. Andetagen kvävs. Hjärtat brister.
Mamma du lever i mig för alltid...
Mamma - Tack för allt.... https://open.spotify.com/track/0vEhxcEy4dpeeViF2YhZYW