Morfar du kommer vara saknad , våran minnen är många och det kan man bara uppskatta , du levde många år och alltid vart en person som jag har uppskattat att få vara hos som barn.
Men nu har du det gött och e tbx till din stora kärlek Mormor och när du väll e där kan du säga hej till Farsan min , må du vila i frid massa hjärtan
Tack för all värme och medmänsklighet.
Somjit och Bengt med familj
En sidste hilsen på din vej kære ven
Fra Birte og børnene