En sista hälsning från pingiskamraterna i Pensionärernas BTK
Sov gott Anita. Kerstin
Från den dagen för ca 25 års vi träffades i en pingistävling har vi åkt och spelat tillsammans. Vi har många minnen ihop,många medaljer tog vi och flera kontinenter åkte vi till. Du blev sämre men aldrig ett ont ord eller att vi bråkade. Vi skrattade alltid aldrig sura. När du blev sjuk och du inte kunde prata mer men du blev glad när du hörde min röst. Tack fina Anita för alla ihop år vi fick ihop. Vila i frid.
Till minne av vår kära Anita.
Anita var en stark och bestämd kvinna som alltid visste vad hon ville – när hon var projektledare i trädgården så åkte den röda kepsen på och då fick man lyda . Som tidigare pingisproffs tog hon sig an livet med energi, målmedvetenhet och en vilja av stål samt ett varmt hjärta. Hon njöt av livets små glädjeämnen, som pepparkakor och ibland en Irish Coffee, men allra mest älskade hon sina fantastiska barn som alltid var hennes stora stolthet.
Vi minns Anita för hennes humor, envishet och hennes frisyr efter två schamponeringar och med fullt blås på hårfönen med en liten touch av Boby Ewing frilla 🙈
Trots Alzheimers sjukdom kommer bilden av den viljestarka och kärleksfulla Anita alltid att leva kvar hos oss.
Vi kommer allt bära med dig i våra hjärtan ❤️
Vi saknar dig, vila i frid.
Så många minnen vi har haft vid bordtennis bordet glömmer aldrig Östtyskland vilken upplevelse vila ifred.
Tack för alla fina och roliga pingisminnen
Sov gott fina Anita.. Rasterna på ASK är mina starkaste minnen av dig. Det var en fröjd att se dig spela pingis där men en mardröm att stå på andra sidan nätet 😍. Tack för alla skratt.🌹
Vila i frid fina Anita! Alla fina minnen lever kvar!
Tack för alla trevliga bordtennis minnen och alla skratt! Vila I frid Anita.
Sov I ro fina kusin Anita ❤️
Äntligen har du fått ro, sov gott Anita
Kära moster, nu vilar du i ro, frid och harmoni. Tack för alla fina minnen och år.
Vila i frid Anita. Tack för alla fina minnen och roliga stunder. Ett minne jag alltid kommer bära med mig är vår resa till Grand Canaria tillsammans när Bellan var liten. Sov i ro.
Efter många år av sjukdom har du nu fått ro. Sov gott fina farmor ❤️
Sov gott kära syster♥️♥️♥️
Sov så gott nu, älskade lilla mamma
Kommer aldrig att glömma allt du har gjort för oss.
Tack för alla trevliga minne och en sista hälsning!
Ann-Christin, Christer Edman och Bosse Holmberg.
Vila i frid och tack för alla träningspass i Råå BTK.
Vila i frid
Du finns i våra hjärtan
Till minne av vår kära Anita.
Anita var en stark och bestämd kvinna som alltid visste vad hon ville – när hon var projektledare i trädgården så åkte den röda kepsen på och då fick man lyda . Som tidigare pingisproffs tog hon sig an livet med energi, målmedvetenhet och en vilja av stål samt ett varmt hjärta. Hon njöt av livets små glädjeämnen, som pepparkakor och ibland en Irish Coffee, men allra mest älskade hon sina fantastiska barn som alltid var hennes stora stolthet.
Vi minns Anita för hennes humor, envishet och hennes frisyr efter två schamponeringar och med fullt blås på hårfönen med en liten touch av Boby Ewing frilla 🙈
Trots Alzheimers sjukdom kommer bilden av den viljestarka och kärleksfulla Anita alltid att leva kvar hos oss.
Vi kommer allt bära med dig i våra hjärtan ❤️
Vi saknar dig, vila i frid.
Vi älskar dig, för alltid
Du finns i våra hjärtan
I ljust minne bevarad
Vårt sista farväl
Tack för alla ljusa minnen
Sov gott Anita
Fina moster ... Jag önskar att det slutade annorlunda.
Tack för alla ljusa minnen
Med saknad och fina minnen av Anita, en kär pingisvän
En sista hälsning
Tack för alla roliga pingismatcher