Tack för allt, fina farmor. Vi kommer alltid bära med oss dig nära våra hjärtan och minnas dig.
Hälsa Olle❤️
Tack för alla goda varma minnen
AnnaGertrud o Bror med familj
Tack mormor för alla glada minnen!
Jag kommer särskilt ihåg alla härliga sommardagar i Ert hus i Vanneberga där vi åkte skrinda runt huset, plockade massor med jordgubbar och grönsaker i ert fantastiska trädgårdsland, åkte och badade på Landön och avslutade med Casinospel runt ert matbord i vardagsrummet.
Alla roliga semestrar hos Göte och såklart dina fantastiska munkar! Det finns så många fina minnen!
Tack för allt och sov gott!
Så roligt det var när ni kom till Bylycke, hela familjen, och åkte hölass och klädde ut oss. Du skrattade så hjärtligt och var alltid sprudlande. Roligt också att vara hos er och cykla till badstrand och gömma kläderna från korna. Ja, så många minnen vi har med dej och din familj. Du är saknad och vi minns dej med glädje.
Eva o Börje med familj
Kära svägerska. Jag och min familj minns dig med glädje.
En sista hälsning 🌺
Vi minns MajBritt,
Dina glada skratt
Dina goda smålandskringlor
Soliga sommarmorgnar när vi fick följa med och vittja näten på stora spättor
Du och hela familjen när ni kom till Bylycke om jularna
Du är i ljust minne bevarad
Gulli med familj
Tack mamma för allt du gjort för mig och min familj. Du arbetade alltid hårt och klagade aldrig. Du var alltid positiv. Du tog hand om pappa när han var sjuk. Vi delar många fina minnen både i vardagen och på våra resor. Du var så duktig på matlagning, handarbete och nyfiken och intresserad av på omvärlden. Du var en stark kvinna och ett föredöme. Jag tänker med glädje på allt roligt vi gjort. Du fick ett långt och innehållsrikt liv även om de sista åren var påfrestande. Jag är så tacksam för att jag fick sitta de sista dagarna hos dig. Du somnade in lugnt och stilla. Vila i frid.
Livets slut kan ingen hindra
Men vackra minnen kan sorgen lindra
Tack för alla ljusa minnen
Tack mamma för allt
En sista hälsning.