Finns inte ord som kan beskriva min sorg för dig min älskade morfar…
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig & alla idéer & projekt vi haft för oss & även allt du lärt mig i livet.. du fick dom sämre dagarna i min uppväxt att lysa & inte kännas så tråkiga & det är nått jag kommer att ta med mig i livet!
Som du alltid sa ”Det löser sig ollie!”
Jag saknar dig så otroligt mycket! ❤️
Kära vän, du hjälpte mig alltid med min cykel, blev så ledsen när jag gick förbi din lägenhet idag som står tomt nu...visste inte 🙏🌹
Min käre vän. Så kul vi haft! Tur att du kom till mig i skogen. Sov gott på lilla örat
Min fina storebror❤️saknar dig. Sov gott
Tack för alla ljusa minnen