Sov gott min käraste Faster K
Vila i frid Kerstin , hälsningar från Umeå
Vila i frid. Tack för alla år I Mejerigatans Koloniförening
Vila i Frid. Tack för alla år som Kassör i pensionärssektionen
Tack för vår vänskap i många många år.
Vilar frid.
Vila i frid
Tack för alla år i styrelsen. Tack för åren som grannar på kolonin. Alla loppisar o allt annat vi varit på.
Vila i frid Kerstin
Älskade mamma!
Äntligen har du fått ro!
Du fattas mig!❤️❤️
Sov gott käraste Moster K
Sov gott käraste Moster K.
Tack för alla fina och roliga minnen.
Tack för alla år tillsammans
i Mejerigatans koloniförening.
Tack för alla ljusa minnen
Vårt sista farväl
Ett sista tack och farväl