Älskade farmor, hoppas Kalle tog emot dig när du vandrade vidare till andra sidan 🕊️ saknar dig!!
Vila i frid, morsan!Du kommer alltid finnas med oss!❤️❤️❤️
En sista hälsningBerit & Lennart