Det brukar sägas ”att ett gott skratt förlänger livet”! I så fall skulle vi vara nästintill odödliga! Vi tackar dig för din fantastiska humor som förgyllde våra dagar på vår gemensamma arbetsplats i hamnen! Sov i ro käre kollega! 🙏❤️
Ett levnadsglatt hjärta har tystnat, en färgstark röst har ebbat ut. Men i våra minnen hör vi dig skratta, och den glädjen tar aldrig slut. Tack för alla ljusa minnen Frasse
Varmt tack för att ha fått umgåtts med dig som vän under många år. Du spred alltid en glad atmosfär och ditt hjärtliga varma leende och ord är för alltid bestående i minnet och i våra hjärtan.
Vila nu i frid och ro.
Det var en rolig tid vi hade tillsammans Totte!❤️🙏
Älskade Farbror Frasse Fransson
Du fanns alltid där när livet var som tyngst och som lättast – med värme, humor, glädje, styrka och omtanke.
En äkta vän och en människa man kunde luta sig mot när stormen rasade både i det inre som yttre.
Du kommer för alltid vara saknad och älskad!
Vila i frid tills vi ses igen ❤️
Du finns i mina tankar Vila i frid .
Sov i ro
Tack för alla trevliga minnen tillsammans genom alla år
Du blir saknad Frasse. Ibland träffades vi och du var alltid lika trevlig....
Vila i frid Frasse. Du kommer alltid att finnas kvar i mina tankar. Fast att vi inte träffades så ofta, så kommer du att vara saknad.
Tack Frasse, för alla glada skratt och för den goe granne du var. Jag kommer att sakna dig, så mycket!
Vila i frid kära Frasse. Du kommer vara otroligt saknad ❤️
Vila i frid min vän!
Du finns i våra tankar 🎶❣️
Vila i frid❣️
Tack för alla glada minnen❣️
Vila i frid ❣️
Jag hoppas havet till slut har stillats och att du för alltid har vind i dina segel. Du lämnar ett enormt tomrum efter dig. Far sin upp i dagen, Anna, starkare än den bästa. Vila i frid och hälsa andra sidan från mig, vi ses snart men inte än.
Tack för den tid
vi fick tillsammans
Tack för det fina vi fick
vår dotter Anna
Tack för god vänskap
och alla glada stunder
Enligt Din önskan Frasse ❤️