Glad Midsommar Mamma
Glad Påsk Mamma!
Älskade mamma. Idag för 18 år sen ringde jag dig ifrån sjukhuset och meddelade att du har blivit farmor, och du grät så mycket av lycka och glädje. Isabelle fick världens bästa farmor. Jag saknar dig så mycket mamma. Jag älskar dig!
Gott Nytt År min älskade mamma! ❤️. Jag älskar dig! ❤️
God Jul världens bästa mamma ❤️❤️. Jag älskar dig och saknar dig så mycket! ❤️🎄
God jul morsan ❤️
Världens bästa mamma! Jag älskar dig och jag saknar dig så mycket!
Mamma , jag saknar och älskar dig
Vila i frid fina Maggan.
En sista hälsning till dig Maggan. Vi tänker på dig och din familj. Eva med familj.
Minns dig med värme.
Vila i frid finaste Maggan
En sista hälsning från mig. Mina tankar går också till dig Ninna.
En sista hälsning.Vila i frid.
Vi kommer altid att minnnas dig med värme bästa Maggan
Tack för alla skratt och roligheter vi hade tillsammans i vår ungdom ?
Finaste Maggan ?️
Ikväll tänder jag ett ljus för dig..
Maggan, du log mot världen,
ditt skratt bar solen fram.
Ett hjärta så varmt och vänligt,
ett minne som alltid står kvar.
Din glädje blev vår styrka,
din närhet en stilla sång.
Fast du lämnat oss här på jorden,
finns ditt leende kvar varje gång.
Kommer sakna dig och ditt leende , må du vila i frid min fina ️
Finner inga ord ?️
Som en stjärna på himlen lyser ditt minne för alltid.
Sov i ro, fina Maggan.
Carole Jonas Caroline Charlie
Finaste Maggan tack för fina tider inom hemvården. Du var uppskattad som medmänniska och kollega. Du lämnade oss alldeles för tidigt. Jag kommer att minnas dig med ljus och kärlek precis det du utstrålade alltid. Vila i Fred.
I minnet du lever
Du finns alltid kvar.
I minnet vi ser dig
precis som du var.
Finaste Maggan, en mer kärleksfull och omtänksam människa än du får man leta efter länge, du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vi ses i Nangijala ️
Jag älskar dig mamma!
Längesedan vi träffades men tack för alla roliga stunder vi haft.
Tänker på er
Lotta Lindahl
En sista hälsning till dig Maggan. Vi delar många fina minnen från vår ungdomstid!
Tänker tillbaka på tiden vi arbetade tillsammans på Dunkerska sjukhemmet. Vilken tid det var. Vi var unga och livet lekte. Arbetet var tungt. Men vi hade roligt.
Vila i frid ?️?
Jag saknar dig så mycket,mamma️. Du varäroch kommer för alltid vara världens bästa mamma️ ️.Saknar att höra din röst i telefonen när du alltid svarade hej mitt älskade hjärtegull. ️. Jag älskar dig! ️
Jag kommer alltid minnas er mamma för hennes värme, hennes stora hjärta och hur hon fick en att känna sig hemma. Hennes gästvänlighet och vänlighet lever kvar i hjärtat. Jag tror inte att döden är slutet. En dag möts vi igen, vid Livets träd, där allt blir helt, och där inga tårar längre finns. Vila i frid så länge!
Älskade och underbara Jaggan️
Du va min extramamma här i livet, du orkade alltid lyssna på allt bra och dåligt som hände. Du va alltid positiv och glad och vi har haft så himla roligt tillsammans! Du betydde oerhört mycket för mig, men även för Kaisa Mollie och Olivia. Alla minnen lever kvar och i dessa minnen lever du kvar️ Vi älskar dig Jaggan och vi fattas dig️
Min fina fina mamma . Jag älskar dig så mycket . Tack för att just DU var min mamma ️❤️
Tack för att jag fick lära känna dig under våra tid ihop på infektion, du var alltid en fantastisk människa som lös upp tillvaron. Glömmer aldrig våra bus, skratt och samtal.
Du var en person som var enkelt att tycka om och det gjorde vi alla, tack för alla fina stunder.
Vila i frid, vi ses igen.. ️
Du kommer alltid finnas kvar i våra hjärta . Vila i frid finaste Maggan
-Ett ljus har slocknat,
men värmen finns kvar,
i minnen, i hjärtan,
för alltid här.
Älskade Maggan! Du var som en extra mor för mig och du gav mig så mycket kärlek varje gång jag träffade dig. Man kände verkligen hur din kärlek gick rakt in i hjärtat. Du kommer alltid finnas mina tankar ️❤️
Tack för alla dessa åren, tack för att du alltid trodde på mig när jag själv inte gjorde det. Du finns alltid kvar i mitt hjärta jag ska göra dig stolt farmor️
Ibland är livet orättvist, många bra personer slits ifrån oss alldeles för tidigt och du är en av dem. Du var alltid så snäll och go och jag minns dig med värme. Du finns i våra minnen så du är inte helt bort. Du lever kvar inom oss alla och din familj kan alltid minnas tillbaka på alla bra stunder. Vila i frid Maggan.
Min Jaggan! ?️❤️❤️
Du finns i våra hjärtan
Från kollegerna infektionskliniken
Fina älskade Maggan ❤️ Tack för att du alltid fick mig att känna att jag var en del av er familj och tack för alla fina minnen ❤️ Du är saknad och blir aldrig glömd ❤️
Du kommer alltid finnas i våra hjärtan!
Sov gott
Vila i frid
Vila i frid
Vila i frid
En sista hälsning
En sista hälsning
Vila i frid
Vila i frid Maggan