7 månader sen idag, jag saknar dig varje dag
Grattis på din dag🩷
Saknar dig mamsi
3 månader sen idag du lämnade oss, de längsta 3 månaderna i mitt liv
Saknar dig för alltid
Saknar dig för alltid
Tänker på familjen idag❤️ saknar Mariette ❤️
Såg i tidningen😔 För mig var du och din familj Tempo/Åhlens/Hemköp på Stattena för mig. Det var där vi hängde i tonåren eftersom min mamma också jobbade där. Luciatåg i restaurangen, fika i personalrummet. Vila i frid Mariette❤️
Sov gott❤️ jag tänker på dej och din fina familj 💕
Mona Hemköp
Det sägs att det blir enklare med tiden, och jag tror att de orden bara sägs av människor som aldrig upplevt denna typen av sorg. För varje dag som går, växer saknaden större, och smärtan i mitt bröst tar mer och mer plats. Jag hoppas med hela mitt hjärta att efterlivet är sant, att din själ får vila, och att du kan komma tillbaka, i form av annat och få besöka mig igen.
Vila i frid️
Finaste Mariette ️
Jag blev så chockad när jag fick reda på att du hade somnat in?️
När jag tänker tillbaka på vår tid på hemköp.
Så minns jag att jag såg upp till dej när jag var ny på Hemköp och skulle inventera med dig först gången 1997.
Alla skratt i vårt rökrum som du bjöd på samt under branden 2007. Det var härliga tider.
Åren när vi var med i drakbåtarna, mm.
Tack för alla fina minnen med fina dig.
Nu är du den vackraste änglen som tittar ner och vakar över dina fina vackra töser. ️
Tack för alla fina år vi fick tillsammans ♥️?️
Vår första bild tillsammans, och vår sista
Tack för alla underbara stunder
2025-09-18
️❤️
Har ett minne från dej när vi sågs på jobbet alltid pigg o glad. Helt ofattbart att du har fått lämna jordelivet så tidigt. Alla tankar går till din familj o beklagar verkligen sorgen vila i frid fina du️ från en arbetskollega på hemservice
Vila i frid Mariette!️
Vi skickar styrka och kärlek till er i familjen?
Patrik och Louise
Josefine, Julia och Ellinor.
Halva jag försvann med dig, jag älskar dig så mycket min lilla mamma
Tack för alla minnen ?
Bästa Nettan,
Jag kommer ihåg en nyårsafton för flera år sedan, jag tror jag kan ha varit runt 8år. Du sa att den dagen du går bort ska du komma och viska i mitt öra, så att vi visste att du va kvar där ute någonstans. Sen skulle du spöka för mig också såklart - något jag tyckte lät mindre roligt.
Jag väntar på din viskning (du har min tillåtelse att komma och spöka)
Kram, Tjoa ️
Jag saknar dig mamma, jag vet att du alltid är med mig ?
Tack för alla skratt och alla minnen genom vår uppväxt och tonårstid. Du skulle inte lämnat oss så här tidigt. Du finns i mina tankar.
Svårt att ta in att du inte längre finns kvar hos oss❤️?du kommer vara saknad?️Kram
Du var min lillasyster,,,som jag kommer att sakna så länge jag lever
Fina Mariette️. Tänk att av 52 år har vi varit vänner
I 47. Visst vi har haft våra perioder då vi inte setts men några mess å träffar har det ändå alltid blivit.
När det är dags för mig kommer jag och sätter mig på stolen bredvid dig, som vi började med i kyrkansbarntimme och som fortsatte många år framåt
Jag håller koll på dina fina tjejer åt dejj️?
Kram
Världen har förlorat än helt fantastisk kvinna. Hon var verkligen en mamma upp i dagen. När vi jobbade tillsammans så kändes de verkligen som man jobbade med ens mamma, hon gjorde att man kände sig trygg och lyssnade på en, gav även massa goda råd.
Sörger verkligen hennes bortgång och beklagar verkligen sorgen för alla hennes nära & kära. Och tänker på hennes fina barn som vi alla vet hon älskade enormt. Vila i frid, Mariette ️
Jag saknar dig mamma
En sista hälsning från vännerna på Servicebolaget
Vi minns dig med glädje