Tack Leif för många år som vän och kollega. Minnena lever kvar från våra resor, golfrundor och samtal.
Tack Dåmmestick för allt du lärde mig, för din underbara humor, och för att du visade att man med fördel kan vara sig själv på jobbet!
Du var oftast den som höll saker på jorden. Inget tjafs, inget drama bara sunt förnuft och gärna med tillägg av en torr kommentar som fick oss att skratta; ibland bara inombords. Du tog saker och ting som de kom, och fick ofta mig att göra detsamma. Det blev ofta lite lättare när du var med. Tack för alla skratt, kloka ord och för att du var du. Du lämnar ett tomrum men också många fina minnen. Vila i frid.
RIp
Tack för gott samarbete under många år.
Vila i frid.
Du fattas oss Leif ️
Vila i frid
Vila i frid
Tack för alla fina år!
Vila i frid
Många fina minnen och stunder
Tack käre Leif för ditt engagemang i vår Bridgeklubb som revisor och tävlingsledare. Tack också för alla trevliga stunder vid bridgeborden - ibland som spelpartner och ibland som motspelare.
Vila i frid Leif. Det har varit mycket trevligt att känna dig och umgås med dig. Vi saknar dig!
Tack för alla skratt och givande diskussioner under alla år.
Tack för alla fina minnen tillsammans
Klockorna ringa till ro