Älskar dig♥️
Ord fattas mig för att beskriva hur det känns att du har lämnat oss, för det känns inte så alls. Du känns vid i alla stunder, i allt jag gör och känner . Det är du som torkar mina tårarna och du är och kommer alltid att vara min tryggaste famn, så som du alltid varit.
Älskar dig️♥️
Tack för alla trevliga minnen från Ovesholm och Skogsholma. Du ställde alltid upp och var en stöttepelare för oss allihop. Det är en tid som alltid finns kvar I hjärta och minne.
Vila i frid från en gammal vän
Vila i frid
Du fattas oss
Vila i frid Jörgen
Jörgen - Tack för alla fina minnen från Ovesholm och Skogsholma, de kommer jag alltid bära med mig. Likaså våra släktträffar, hundpromenader, husvagnssemestrar, Danmarksbesök och mycket mer.
Jörgen, alla samtal & möten vi haft på olika plan, med både allvar & skratt.
Du har lämnat oss alldeles för tidigt, men jag kommer minnas dig med glädje.
Vila i frid.
Vi kommer att minnas dig som den fina svärfar du varit åt vår dotter Frida. Inte att förglömma den älskade farfar du varit för Ingrid och Astrid.
Jörgen, så trevligt jag har haft tillsammans med dig under många år, både proffesionellt och privat. Saknar dig Jörgen, vila i frid.
Vila i frid Jörgen
Vi har inte hörts av på många år, men det är med stor sorg jag får veta att du lämnat oss. En gång var vi arbetskamrater, kollegor och vänner. Vi hade så roligt och det finns så många minnen. Tack, Jörgen för att du berikade mitt liv och hoppas att du mår gott där du är idag. //Binger
Älskade farbror Jörgen. Saknaden är stor. Så många fina minnen. Vila i frid.
Tack för fina stunder tillsammmans. Vi minns dig med värme..
Älskade svärfar. Älskade Jörgen.
Tack för att du på en gång fick mig att känna mig uppskattad och välkommen i er familj. Tack för all den kärlek och trygghet du förmedlat till oss genom åren. Nu tvingas vi navigera på okänt vatten utan ditt ankar.
Jag kommer alltid minnas dig för ditt retsamma sätt, ditt varma hjärta, ditt mod, ditt civilkurage, din nyfikenhet och enorma drivkraft. Du fanns alltid där med uppkavlade ärmar (och en cigg i mungipan) redo att hjälpa till och stötta.
Det var alltid bekvämt att vara i ditt sällskap. Du var alltid dig själv och du sa alltid vad du menade. I en värld full av posörer fortsatte du att vara ärlig och genuin. Du var en man att lita på.
I detta liv är vi inte vad vi säger eller vad vi tänker. Vi är vad vi gör.
Tack för allt du gjorde.
Jag kommer alltid att minnas dig Jörgen
Vila ifrid
Jag saknar redan våra samtal. Du var verkligen den bästa storebror man kunde få. Vila i frid.
Vila i frid fina kusin och stora varma kramar till familjen ️
Käre kusin och vän, saknaden blir så stor.
..
Tack för alla fina minnen vi i släkten har av dig!
Din värme och generositet var så stor!
Dina hyss och dårskap från barn ungdomsåren ska vi också minnas och skratta åt!️
Varmaste tankar till familjen️
Kusin Lena
En mycket fin vän, En mycket uppskattad kollega, har lämnat alldeles för tidigt, du hade så mycket mer att ge. Tack för all tid vi fick tillsammans! Varma hälsningar till familjen ta hand om varandra!
Tack för fantastisk vänskap Jörgen ️
Vila i frid
Genom Goran lärde jag känna dig Jörgen för många år sedan.
Under alla dessa år följt er fantastiskt gemensamma resa. Ni har växt tillsammans utvecklats och skapat härliga minnen och historier med en massa skratt och lite allvar i.
Vi kommer att minnas prata och bära dem med oss resten av våra liv.
För oss lämnar du härliga minnen ett tomrum och stor saknad.
Vila i frid kära Jörgen, våra tankar går till dina nära och kära du lämnat efter dig
Jag är djupt tacksam för det förtroende jag fick att arbeta tillsammans med Jörgen, ditt driv och engagemang kommer jag alltid att minnas.
Mina varma tankar går till familjen och alla som stod honom nära.
Älskade Jörgen. Jag kommer minnas ditt skratt, din humor, kärlek för din familj och dina briljanta bilförarskills. Att stå upp för det du tyckte var viktigt och din ärlighet.
Stilla Du somnade in från världen
Tårfyllda ögon följer på färden
När sorgen kastar skugga
över glada anletsdrag
När bördan aldrig varit
tyngre än den dag
Då är tröstens ord för litet
och hjälpens hand för tunn
Men kanske kan vår tanke
ge kraft i denna stund
Kram från Hannah med familj
Kära Jörgen
Du var en centralgestalt för dina kvinnor,barn, barnbarn, familj samt många andra människor.
En man av din tid som var lika självklar i alla sammanhang både högt och lågt.
En livsnjutare med glimten i ögat men även en arbetsmyra alltid beredd att ställa upp för andra.
Du lämnar ett stort tomrum efter dig.
Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat Sooner or later, they all will be gone Why dont we stay forever young?
Jag jagade färjan mellan Tyskland och Danmark i helgen och det var verkligen precis att vi klarade det, jag tänkte på dig, minns alla gånger när vi var små och jag ser dig i 120 i vägrenen med ett smile på läpparna, glömmer dig aldrig Jörgen ️
Du var mer än en kollega du var en vän jag alltid kunde räkna med. Tack, Jörgen.
Vila i frid finaste Jörgen.
Så tacksam att ha fått ha dig i mitt liv som extra vuxen!
Tänk att det skulle sluta så,vi som delat så mycket genom livet, hundklubbar ,styrelser,när barnen va små tankarna går till dom och Vaida och Emelie ️❤️❤️
Tack för alla fina minnen , vila i frid
Vila i frid kompis
Tack för allt. Sov i ro.
️
Älskade vän ️
Tack för ditt stora engagemang
Marianne och fd Mariannes Farm
Tack för alla fina minnen Alice med barn och barnbarn
Vila i frid Jörgen
Varma kramar från Kari & Helena
Tack för ljusa minnen?
Mer än en kollega - en vän att lita på. Du kommer att vara saknad, men aldrig glömd.
Vi möts igen
Vi saknar dig, Jörgen. Vila i frid ♥️
Vila i frid Jörgen, våra tankar går till familjen
Ditt goda hjärta
Ditt ljusa sinne
hos oss skall leva
i tacksamt minne
Tack för den tid vi fick tillsammans.
Ett sista tack och farväl.
Vila i frid, Jörgen.
Våra tankar går till din fina familj
Vila i frid fina kusin
Vi minns dig, din värme
Och din omtanke.
Du lämnar ett tomrum,
Men också många fina minnen❤️
Goran, Daggi, Diana
Och Alexander Miklja
Vi saknar dig
Vila i frid
Vi tackar för att vi fick lära känna dig och kommer sakna dina kloka inpass på våra möten. Du var en kämpe in i det sista och gav inte upp fast vi såg hur jobbigt du hade!
I Tallarnas sus och i Havets brus kommer Yngsjö alltid minnas dig.!
RIP Jörgen!
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid Jörgen ❤️
En sista hälsning.
Vila i frid Jörgen