Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Kära Anna. Vi lärde känna varandra som grannar på Tågagatan på 90-talet och umgicks en del. Sedan flyttade både du och jag och våra vägar korsades inte på många år. Men för ca 1 år sedan mötte jag dig på Maxi och blev bestört och väldigt berörd av att du blivit förlamad. Men du försökte vara positiv ändå vilket var så typiskt dig. Jag gav dig mitt telefonnummer och bad dig ringa om du behövde hjälp med något eller bara prata. Det gjorde du aldrig. Det konstiga är att jag mötte dig dagen innan du somnade in, återigen på Maxi. Du berättade att du hade väldiga smärtor i kroppen och man såg att du inte alls mådde bra. Så ledsamt att du inte finns kvar längre. Sov i ro Anna.
Det finns ingen som säger ”lilla Elin” som du. Din nordskånska röst är för evigt inpräntad i mig. Jag är så glad för att du och mamma haft varandra, att ni delat varandras uppväxter, att ni tagit hand om varandra. Jag ska göra mitt bästa för att ta hand om Olivia i ditt ställe, så som hon tagit hand om mig ❤️
Du var för sjuk att närvara vid vårt 50 årsjubileum den 4 juni, (dagen då vi tog studenten 1976).
Det kom som en chock att du lämnat oss. Du fattas oss. Vila i frid Anna 🥰
Älskade Anna, min kusin och ”nästansyster”. Tänker på alla fina och roliga minnen vi delat genom åren. Du lämnar ett stort tomrum efter dig. Saknar dig, din humor och klokhet. Sov i ro